שירות

לקוחות גלובס TradeOne נהנים ממעטפת שירות מקיפה, המהווה פיתרון מושלם לכל מי שעוקב אחר הנעשה בשוק ההון.

נציגי השירות והתמיכה של גלובס TradeOne מלווים את הלקוח לאורך כל שעות המסחר. נציגי מחלקת התמיכה יספקו ללקוח מענה שוטף לפניותיו.

אנחנו משקיעים מאמצים רבים במטרה לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, ומוקד השירות שלנו ערוך ומוכן לתת מענה לכל פניה שתעלה במהלך העבודה, כמו כן מוקד התמיכה נותן מענה לפתרונות טכניים שונים לפי דרישות הלקוח. אפשר לפנות למוקד השירות שלנו בכל שאלה או דרישות מיוחדות במידה ויעלו.

לקוחות גלובס TradeOne יזכו להדרכות אישיות וקבוצתיות לקראת התקנת המערכת ולאחריה, בהתאם לאפליקציות הרלוונטיות וכמובן נציגי החברה זמינים גם בהמשך לכל פניה.

להורדת NET Framework 3.5 SP 1

להורדת NET Framework 3.5

לנציג תמיכה (בתיאום מראש) התחברות מרחוק

להעברת פריסות עבודה